Praha

Praha

lördag 18 oktober 2014

Sovit gott i natt

Det var kanske aningen osmart att som redan trött mamma igår gå och lägga sig först närmare midnatt. MEN, det betydde att nattamningen redan var avklarad och jag slapp vakna efter 1-2 timmar för detta. Dessutom, då E ännu inte sover i eget rum så brukar jag ta och sova i "eget rum", dvs på soffan, under mina "lediga nätter". Och detta i kombination med öronproppar betydde att jag sov - tadaaa - från midnatt till 6.45 på morgonen! Ojojoj, det var en välbehövd lugn natt för mig (väl medveten om att det här ofta är ett undantag). Den yngsta i det här hushållet beslöt dessutom att sova till kl 7.20 imorse (också detta hör till undantagen, igår vaknade hon t.ex. kl 5.20!) så alla har vi sovit ganska gott i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar