Praha

Praha

torsdag 19 mars 2015

Hårvård

Jag behövde schampoo och hårbalsam under ett finlandsbesök och eftersom jag gärna använder ekologiska produkter så blev jag glatt överraskad då jag såg Urtekrams schampoo och balsam i den lokala K-marketen. Plockade raskt åt mig en flaska av vardera.
Utan glasögon i duschen har jag nu sedan inte studerat flaskorna närmare förrän jag idag, strax innan jag skulle massera in balsam i håret, av någon orsak tittade lite närmare på flaskan. Rätt förvånad läste jag "body lotion".
Jaha, inte konstigt att hårbalsamet kännts lite främmande och håret inte riktigt fått någon lyster utan mera kännts lite fett den senaste veckan. Kan ju trösta mig med att jag i alla fall knappast behöver lida av torrt hårbotten då jag nu masserat in body lotion i det vid typ 3-4 hårtvättar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar